Andorraning.com
|
Busco.ad
|
Buscocasa.ad
|
Buscocotxe.ad
|
Buscomoto.ad
|
Buscofeina.ad
|
Intergastronomia.com
|
M'identifier
|
Registrer
|
Actions
Publier anonime
Publier
Mes publications
Envoyer photo
Mes données
|
Français
|
Català
Castellano
Français
English
296.467
articles
|
9.743
utilisateurs
|
19.647.586
visites
Entrez un texte
Chercher
Luxe
Beauté
Accueil
Hotels
Gastronomie
Shopping
Moteur
Nuit
Dernière minute
Presse Andorre
Politique
Culture
Comuns
Economie
Internet
Technologie
Iphone
Météo
Humour
Cinéma
Commerces
Bijouteries
Services
En construcció
Contact
Luxe
Art i Disseny
Bellesa
Cases
Decoració
Esdeveniments
Gastronomia
Hotels
Joieria
Moda i tendències
Motor
Oci
Altres
Rellotges
Restaurants
Shopping
Tecnologia
Vaixells
Viatges
Glamour
Cigars
Famosos
Firmes
Perfumeries
Clubs
Vins i xampanys
Golf
DESTAQUEM
Què és ?
Secció Luxe
Andorraning
»
Luxe
»
Gastronomia
Noticies Luxe
Empreses Luxe
+ vist
+ comentat
+ votat
◄
Mostrant de 541 a 560
Descobreixen noves propietats del ví
|
14/10/2008
| Tipus:
Noticia
|
Restaurants
Vist
506
|
0
comentaris
|
(126 vots) |
Descobreixen noves propietats del vi. El consum moderat de vi negre pot fer decréixer el risc de càncer de pulmó en homes, d\'acord amb un estudi publicat en el nombre d\'octubre de la revista Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention. En fumadors adults que prenen dos vasos diaris s\'ha observat una reducció de risc del 60 per cent, això sí, sobre els fumadors que no beuen, no sobre els no fumadors. Protector davant el càncer de pulmó \"Un component antoxidante present en el vi negre pot actuar com protector enfront del càncer de pulmó, particularment entre els fumadors\", va declarar Chun Chao, científic del departament d\'Investigació i Avaluació de l\'Institut Kaiser Permanent, en Pasadena, Califòrnia. Chao va analitzar dades recollides per l\'Estudi de Salut Masculina de Califòrnia, que va relacionar dades clínics del sistema sanitari d\'aquest estat amb dades propis de 84.170 homes amb edats compreses entre 45 i 69 anys. Els investigadors van obtenir dades demogràfics i d\'estil de vida d\'estudis realitzats entre 2000 i 2003 i van identificar en total 210 casos de càncer de pulmó. Els científics van mesurar l\'efecte de la cervesa, el vi negre, el vi blanc, i el consum de licors sobre el risc de càncer de pulmó. Els ajustos van ser realitzats tenint en compte l\'edat, adscripció racial o Ëtnica, educació, ingressos, índex corporal, i historial de malaltia obstructiva pulmonar o emfisema, així com antecedents de consum de tabac. No es van descobrir associacions clares en la reducció del càncer de pulmó en el consum de vi blanc, cervesa o licors. \"El vi negre és conegut per tenir alts nivells d\'antioxidants. Entre ells, hi ha un denominat resveratrol que està derivat de la pell del raïm i que ha mostrat significatius beneficis per a la salut en estudis preclínics\", va explicar Chao en declaracions a la revista de l\'American sAssociation for Cancer Research. L\'investigador va emfatitzar que l\'estudi no ha de ser interpretats com una recomanació del consum elevat d\'alcohol.
Estudi sobre les begudes energËtiques.
|
14/10/2008
| Tipus:
Noticia
|
Restaurants
Vist
644
|
0
comentaris
|
(131 vots) |
Creix el consum de begudes energËtiques. Un grup d\'investigadors nord-americans està preocupat pels riscos que existeixen al voltant a les begudes energËtiques, cal una regulació que permeti advertir al consumidor sobre els riscos associats a l\'abs d\'aquest tipus de begudes. El mercat de les begudes energËtiques creix imparable, no fa molts anys que van aparËixer al mercat, però han tingut molt bona acollida pels consumidors de tot el món. Segons les dades facilitades per la consultora Zenith International, dins de dos anys el consum mig europeu de begudes energËtiques per persona s\'establirà en uns dos litres anuals, encara no s\'ha alcanzado la mitja nord-americana que se situa en els tres litres, encara que vist el creixement que ronda un 8%, no es tardarà molt en alcanzarla. A Espanya en canvi, el consum se situa en 1,3 litres per persona i any, però l\'augment anual és realment significatiu, situant-se en un 20%.
Delfín Alfouso
|
14/10/2008
| Tipus:
Noticia
|
Restaurants
Vist
433
|
0
comentaris
|
(128 vots) |
Mostra Gastronòmica d'Ordino 2008
|
14/10/2008
| Tipus:
Noticia
|
Restaurants
Vist
515
|
0
comentaris
|
(121 vots) |
Les millors fotos de la mostra gastronòmica d\'Ordino 2008.
Oferta Rom Havana Club
|
13/10/2008
| Tipus:
Noticia
|
Restaurants
Vist
483
|
0
comentaris
|
(116 vots) |
Descripció del producte
Christian Zanchetta
|
13/10/2008
| Tipus:
Noticia
|
Restaurants
Vist
556
|
0
comentaris
|
(96 vots) |
Contingut
1...20
|
21...40
|
41...60
|
61...80
|
81...100
|
101...120
|
121...140
|
141...160
|
161...180
|
181...200
|
201...220
|
221...240
|
241...260
|
261...280
|
281...300
|
301...320
|
321...340
|
341...360
|
361...380
|
381...400
|
401...420
|
421...440
|
441...460
|
461...480
|
481...500
|
501...520
|
521...540
|
541...560
|
NO T'HO PERDIS
UN »
Texte Un
Desc Un.
DOS »
Texte Dos
Desc Dos.
Andorraning en la langue:
en català
|
en castellano
|
en français
|
in english
Vous pouvez nous trouver à: Av. Meritxell, 108 1ºB | AD500 Andorra La Vella | Principat d'Andorra | Tel. (+376) 1802 1800 |
info@andorraning.com